جمعه, ۱۴ آذر , ۱۳۹۹ ساعت ×
پ
پ

از دبستان مجد تا دبیرستان امام رضا(ع)

بهروز شیخ رودی تحصیل و آموختن برای زندگی را در دبستان مجد(خراسان رضوی) شروع کرد، او نخستین روز تحصیل در کلاس اول دبستان را در حالی آغاز کرد که پدرش برای همراهی نخستین فرزندش در اولین روز آغاز تحصیلش برای چند روز از جبهه به خانه آمده بود و بلافاصله پس از اولین روز مدرسه بهروز به جبهه برگشت،هر چه به سن او اضافه می‌شد، قدرت درک و فراگیری‌اش روبه تزاید می‌گذاشت؛ به طوری که در تمام دوران تحصیل در دبستان، شاگرد اول بود. در همان دوران، در مدرسه و بر خلاف آنکه همه همسالانش به بازی و ورزش علاقه نشان می دادند، او به نوشتن و خواندن روزنامه علاقه نشان داد به نحوی که هر روز روزنامه خراسان را بعد از مدرسه می گرفت و به خواندن مطالبش می پرداخت، او در این ایام به خواندن و پیگیری مجله گل آقا که از معدود مجلات طنز آن دوران بود نیز علاقه ویژه ای داشت، همه اینها سبب شده بود تا او در مسابقات روزنامه دیواری و …  به عنوان سردسته، رهبری بچه‌های هم سن و سال و حتی قدری بزرگ‌تر از خود را به عهده بگیرد و در دوران مدرسه روزنامه دیواری مدرسه را آماده کند و در مراسم ها به خواندن مقالاتی که در آن دوران با تاثیر از روزنامه نوشته بود بپردازد. 
بعد از اتمام دوره ابتدایی  که مقارن با پایان جنگ تحمیلی بود، او همراه با خانواده از خراسان رضوی به تهران آمد و دوران  راهنمایی را در مدرسه معلم و دبیرستان را در مدرسه امام رضا(ع)مشغول تحصیل شد و دوره دبیرستان را با نمرات خوب در رشته تجربی به پایان برد.

از دانشجویی در دانشگاه شاهد تا مدرسه کسب و کار استانبول

پس از پایان تحصیلات دبیرستان در مدرسه امام رضا(ع)، با شرکت در کنکور سراسری بهروز شیخ رودی در دانشگاه شاهد تهران پذیرفته شد و تحصیلش در رشته کتابت و نگارگری از مجموعه هنرهای سنتی آغاز کرد، تحصیلی که همزمان با اشتغال او در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور بود، این هم زمانی تحصیل و اشتغال سبب شد تا پرسش های بسیاری در ذهنش مطرح شود و او به رشته مدیریت علاقه مند شود؛ بهروز شیخ رودی مصمم شد تا تحصیلاتش را در رشته مدیریت دامه دهد و با همتش توانست این راه را با اخذ مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کند؛ او آن روز که از پایان نامه  خود دفاع میکرد خوشحال بود،خوشحال از اینکه  پرسش هایش را با پاسخ صحیح به نتیجه رسانده بود، او در این مسیر به دنبال پاسخ به علائق فردی اش در حوزه “تبلیغات” با ثبت نام در دوره مدیریت برند مدرسه کسب و کار استانبول مسیری را که آغاز کرده بود ادامه داد و پاسخ پرسش هایش در حوزه تبلیغات سیاسی را در “برند سازی” یافت. 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.